5. trénink

Trénink - 09.04.2011 12:00 - 16:55

Sokolí vrch

Tato akce se již konala

Ano, přijdu (15): JančaCK2, Magda a Yanny, kamcatka.dc, L-Arnika, Kešubara, Jana a Masa, orex 26, Charms, Maxmilián z Kraborovic, mrtvolkaruzovka, jamira, Marek+2KK, MartiniBB, Radka a Bearkly, blaznivaagata

Ne, nepřijdu (7): pumi, Renča a Chita, whippzoj, Olina a Eli, Olina a Lota, Šerry, Basenji

20 psů

Už je vás dost, poslední přihlášená je blaznivaagata. Rozpis dodám brzy...

Rozpis:
12:00

Kešubara, Jana a Masa, Maxmilián z Kraborovic, Marek+2KK, MartiniBB, Basenji, Radka a Bearkly
14:10
JančaCK2, Magda a Yanny, kamcatka.dc, L-Arnika, orex 26, Charms, mrtvolkaruzovka, jamira, blaznivaagata

Diskuze k akci

Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.

Osobní profil Millu | 10.04.2011 8:47
MartiniBB: díky moc, jsem ráda, že se vám tam líbilo a hlavně že se na třetí pokus povedlo ho přemluvit..., příště už víme jak na něj!
Osobní profil MartiniBB | 10.04.2011 8:02
Bylo to super, moc díky
Osobní profil Millu | 09.04.2011 18:25
Teď to ani tak nevadilo, nebyli přihlášení žádní náhradníci, ale kdyby byli, jako jsou třeba na příští týden, tak by to nás a i je asi štvalo, že se tam kvůli někomu kdo to nedá vědět aspoň den předem nedostali.
Osobní profil orex 26 | 09.04.2011 18:17
ještě jednou se omlouvám ,už se to nestane díky
Osobní profil whippzoj | 09.04.2011 17:42
A máte na Millu telefon? Jistě by se nezlobila kdyby jste jí to dali vědět telefonicky...
Osobní profil Charms | 09.04.2011 15:14
přidáváme se k orexovi a též se omlouváme, že jsme nedorazily
Osobní profil orex 26 | 09.04.2011 13:05
omlouváme se nevyšlo to snad příště:-(
Osobní profil Basenji | 07.04.2011 21:55
MartinaBB: Jsem z Bělí.
Bohužel se musíme odfhlásit, rodiče mají výročí svatby, a naplánovali na celou sobotu oslavu, řekli mi to až dneska ach jo. Příště nám to už snad vyjde. Přihlásila jsem se na 17.4.
Jinak ještě jednou moc děkuji.
Osobní profil MartiniBB | 07.04.2011 8:32
Besenji: Od kud jsi?Pokud nepojede manžel a tím pádem i prcek,tak by místo bylo. Donluvím se s ním a dala bych ti vědět.
Osobní profil Basenji | 06.04.2011 22:13
Ahoj!
Nenašlo by se u někoho místo pro jednu paničku a basenji slečnu? Nemám auto, samozřejmě přidám na benzín.
Dejte vědět, budu moc vděčná.
Tel: 604159438, Ilona.Jessica@seznam.cz
Osobní profil whippzoj | 05.04.2011 23:21
Začátečníci mají -svůk čas- stanoven především proto, že se jim věnuje vyšší pozornost. Profím už tu pozornost tolik nepotřebuje, protože je fixován, ovšem to se o začátečníků říct nedá. Když to vstáhnu čistě na sebe, mám psa profíka. A osobně si ráda sednu k dráze budu pozorovat jiné profíky a učit se, než pozorovat schow co předvádí začátečník. Profíky to zdržuje a místo tří běhů (např.) stihne jen jeden. Ovšem hlavní důvod, dle mne, je ten, že začátečník tu pozornost majitele potřebuje, ovšem profík nikoli. V praxi to funguje naprosto běžně a bez problému, a dost mne udivuje že se nad tím někdo pozastavuje. Míchat psa co -ví- s tím co -neví- je nepraktické a nesmyslné- Toliko k tomu a osobně budu ráda, až bude toto datum za náma, protože denně těch mejlů je fákt mraky
Osobní profil Bollek | 05.04.2011 21:34
Renča a Chita: To deleni na zacatecniky/pokrocile je mozna dobre proto, ze ti zkusenejsi psi mohou behat spolu ve dvojici/skupince... Jiny duvod asi nevidim .)
Osobní profil Millu | 05.04.2011 17:54
Renča a Chita: To nevidím jako dobrý nápad, né všichni z bandy kolem Janči chodí pokaždé! Pro nás je přehlednější když se každý naklikne a když má více než jednoho psa tak to do diskuze k danému tréninku připíše.
Osobní profil Renča a Chita | 05.04.2011 17:04
Mě nepřišlo, že by tu někdo s něčím nesouhlasil - krom teda těch nepřihlášených (i když, jestli byli jen dva, tak to v tom množství snad ani nejde už poznat). Jen se tu sešlo pár názorů na dělení skupin. Mě zarazila skutečnost, že chtějí dělit lidi na začátečníky a pokročilé, proto jsem se ptala, jaký je v tom rozdíl, zda teda začátečníci mají jinčí trať, oddělení háravek od psů je naprosto pochopitelné, rozdělení podle toho kdo s kým běhá a jezdí také. Jen mi přijde, zda to není moc složitý. Nešlo by vytvořit skupiny - janča a spol a pak ještě jedna tu tuším je, co by byla registrovaná jako jedna skupina? Tudíž by se pak vědělo, že když se přihlásí janča a spol, tak je jedna skupina hotová a k tomu by se pak dala druhá z jednotlivců. Odpadlo by tím to přihlašování, že jde Janča, Orex atd atd. Seznam dlouhý jak týden. Nevím, jen mě to tak napadlo pro usnadnění práce, tak to berte jen jako návrh. Případně by do komentáře napsala, kolik jich bude
Pro Janu- já si to upravila v profilu, takže mi e-maily nechodí.
Osobní profil Magda a Yanny | 05.04.2011 15:29
Nechtěla jsem se zapojovat do diskuze, protože takovéhle diskuze stejně polovinu rozhádají, tak proč se nejde normálně dohodnout?? Ano jsou lidi, jako třeba já, kteří jsou závislí na odvozu někoho jiného, protože sami buď auto nemají, nebo prostě neřídí. Koukám na rozpis a vidím, že se Petrovi, za což mu děkuji, podařilo sestavit skupinku a jakou jsme si žádali. Ale co nechápu je nesouhlas nějakých lidí, s tim, že by to tak nemohlo být. Není lepší, když jsou spolu ve skupince psi, kteří už jakž takž vědí co mají dělat a znají se mezi s sebou a nebude docházet k nějakým rozepřím??
Osobní profil Millu | 05.04.2011 15:26
Jinak si myslím, že na tuhle sobotu vyšel rozpis suprově, je to vyrovnané, v první skupině je víc těch, co to půjdou zkoušet poprvé a tak si to určitě zase užijeme, strašně mě baví se nechávat překvapovat tím, co tam ten a nebo ten začoun zase vymyslí!
Osobní profil Šerry | 05.04.2011 15:24
Jani od Máši- krátký,stručný jasný souhlasím
Osobní profil Jana a Masa | 05.04.2011 15:21
Peťo, rozpis super, díky.
K reakci na mojí poznámku, prosimvás fakt, že sestavit rozpis podle jednotlivých přání každého jednoho přihlášeného je v podstatě nemožné, to je všem naprosto jasný a to ani nemusí mít zkušenost z jiných oblastí. Tohle tady rozebírat vážně neni nutný, jenom nám to plní e-maily. Snad se shodnem, že jsme tu každý předložil svoje návrhy, co by se dalo a nedalo a je jenom na Paťovi a Millu, co z toho je pro ně reálně řešitelný a co ne. Na hodnocení těch návrhů má evidentně každý jiný názor, tak to nechme na organizátorech.
Osobní profil Millu | 05.04.2011 15:18
Ach jo, tohle mě fakt štve, takovéhle dohady, já teď třeba pozvala na sobotu také svého bratrance s pejskem a nevím na 100% jetli příjde a nebo ne. A teď když to tady čtu, tak z toho mám hrůzu předem jak se na něj bude koukat jestli se tam náhodou objeví. Ono to tak trochu bude náma, že chceme být hodní a nedokážeme nikoho odmítnout, ale je fakt, že to tak nejde chápu JančuCK, že jí a i jiné to naprdlo, když se tam objevili lidi co přihlášení nebyli. A vlastně stále do teď nejsou ani na soupisce!
Osobní profil Šerry | 05.04.2011 15:17
Jančo já jen nechápu proč to řešíme když si stěžuješ ty a né lidi kterým to údajně vadilo, nikdo je nevyhnal a neřel jim tak ted de druhá skupina dete domu, behat mohli a pokud nevedeli jestli muzou i dyl stacilo se Petra zeptat,a kdyby spechali jednoduse by mohli rict ze spechaj z nejakyho duvodu a ty lidi co tam byli navic by proste pockali
Osobní profil Šerry | 05.04.2011 15:13
Renčo trat je pořád stejná, jen pejsek co to nezná nebo do toho hned neni zapálený nebo to už neuběhne nebo je mladý běží od půlky tratě aby to měl kratší a jednoduší než ostatní
Osobní profil Renča a Chita | 05.04.2011 15:11
tak já neměla na mysli zdržování ale jaký je v tom rozdíl - proč je lepší aby byli začátečníci zvlášť a pokročilí zvlášť. Je mi jasné, že pes co už to zná, tak vypálí za střapcem jak raketa a během minutky to má oběhnuté, zatímco já coby začátečník pujdu se psem páč mu prostě nedojde, že se to má honit. Tak mě napadlo, jestli se pokročilému nedává jiná trať, která je složitější a delší než nováčkům.
Osobní profil JančaCK2 | 05.04.2011 15:07
Pavlo já ty lidi měla přdem nahlášený, klidně se podívej do vzkazů pod tréninkem
Osobní profil JančaCK2 | 05.04.2011 15:05
Petře byly tam tací,co běželi opravdu jen 1 běh, nechtěli dále zdržovat už tak se půl hodiny přesahovali, jmenovitě Orex a Charms, a rádi by si zaběhli více než 1 běh, ale když slyšeli že už přesahujeme do druhé skupiny a že budeme končit tak nešli...navíc tam někdo z další skupiny dost spěchal.. Byli prostě jen ohleduplný, ale vadilo to všem co tam byli, to ti můžu říct rovnou...Vím, že se snažíte vyhovět všem, ale pokud se prostě někdo nestihne nahlásit a je udělaný stop stav, tak to respektuji ..
Osobní profil Šerry | 05.04.2011 15:02
Jančo ale pokud vím ty si tři běhy běžela né? tak o koho se tedy jedna?.. ano navíc tam byli dva lidi co nebyli v rozpise, byli odemě a Petr to dopředu věděl a myslím že je na něm koho tam vezme,on je pořadatel , a jinak pokud tam byli lidi navíc od tebe tak ti to nevadilo? ... tihle dva psi co tam ted byli navíc nic nezdrželi protože čas vyšel a skončilo se podle plánu a kdyby někdo chtěl mohlo se klidně běhat o pul hodiny dyl si myslim
Osobní profil Kešubara | 05.04.2011 14:54
Asi bylo potřeba to provětrat, vidím, že každý měl něco na srdci.Díky za rozpis. Myslím, že nikdo nečeká, že se vyhoví všem,je to makačka.Jako začátečník opravdu musím říct, že nám to trvá déle, přeci jen, jsem pomalejší než pes a než tu trať oběhnu Taky bych neřekla, že někomu vadí,že máte skupinu lidí, každý chce běhat se svými kamarády,navíc pejsci se znají, jen možná nepadlo na úrodnou půdu, že ostatními už se zabývat nemusíme.Je to teprve 4? trénink, za chvíli to bude šlapat jak hodinky. Pokud se zúčastňují nenahlášení,tak to by mě taky nebavilo.
Osobní profil Bollek | 05.04.2011 14:45
Renča a Chita: Zacatecnik vetsinou stravi na trati vic casu. Tedy pokud jde o psa, ktery zatim neni moc fixovany na strapec. Ale kazdy ma na svuj beh stejne pravo jako kdokoli jiny a je jedno kolik minut stravi na trati. Nemyslim si, ze jde o nejake zdrzovani :/
Osobní profil JančaCK2 | 05.04.2011 14:41
Tak když už jsem u té upřímnosti, Vám by se líbilo když byste přijela na trénink a bylo tam x lidí navíc a díky těm "navíc" jste si odběhala pouze jeden běh, čekala jste tam 2 hodiny a pak už jste si nezaběhala,protože po nás šla další skupina a nechtěli jste je omezovat? Myslím že by se vám to také nelíbilo..tam to prosím nekomentujte! Když se nejdená o Vás!
Osobní profil Bollek | 05.04.2011 14:39
Nikoho sem neomezoval v poctu behu, co si muze zabehnout a nikoho sem nevyhanel, aby uz odjel domu. Kdo si chtel zabehnout vice behu, tak mohl. Nebo se me mohl zeptat, dovolil bych mu to... Rozpis mi nevyjde nikdy presne na cas, nikdy nemuzu vedet, kdo pobezi kolik behu a kdo bude behat sam a kdo ve dvojici. To je prilis mnoho veci, nez abych to mohl predpovidat. Casy rozpisu jsou spise orientacni, a jsou hlavne pro vas, abyste tam nemuseli byt cely den.
Osobní profil Renča a Chita | 05.04.2011 14:29
ještě mě napadla jedna otázka. čím začátečník zdržuje pokročilého, když běhá stejně každý extra?? to mají pokročilí a zkušení jinou trať?
Osobní profil Alena a Lucín | 05.04.2011 14:26
Vážená JančaCK2, nezdá se vám, že tohle je opravdu věcí pořadatele a vy do toho nemáte co mluvit - ostatně to napsala už i Renča. Pokud se vám nelíbí, jak to organizuje a provozuje, tak jezděte jinam. Myslím ale, že lépe zorganizované běhání budete těžko hledat. Omlouvám se za upřímnost, ale zrovna vám se vychází pořadatel maximálně vstříc, tak nevím, proč "brbláte"
Osobní profil Millu | 05.04.2011 14:23
Snad to tentokrát bude šlapat ke všeobecné spokojenosti!!!!
Osobní profil Renča a Chita | 05.04.2011 14:05
Tak hlavně jestli dochází k tomu, že běhají nenahlášení, tak když už, tak ať běhají jako poslední. tím nic nikomu nenaruší. Ale to už je na pořadateli, jestli jim běh umožní, kolik a kdy.
Osobní profil JančaCK2 | 05.04.2011 14:02
Já v tom opravdu problém nevidím hlavně jsou to všici velcí psi co běhají pospolu,takže naopak když se běhá po dvou se to zrychluje. Mně třeba vadilo v sobotu,že tam byli tací, co nebyly nahlášení, odběhali si to svoje, předbíhali lidi, co neběželi ještě ani jednou a doplatili na to ti, co byli nahlášení a někdo běžel třeba jen dva běhy a rád by běžel i více,ale díky těm co byly navíc nemohl, jelikož po nás šla další skupinka. Řešila bych tohle, a ne zda v jedné skupině je o jednoho méně nebo více..
Osobní profil Renča a Chita | 05.04.2011 14:00
ano, napsala jsem to. Kdysi jsem se totiž také o podobnou věc snažila. Vyjít všem vstříc. Jenže ono to prostě nejde. Vždy se najde někdo, komu to zrovna nevyhovuje. A brát v potaz milion podmínek kdy kdo může, s kým může, s kým chce, nebo naopak nechce ... to prostě nejde. Jiná věc by byla, kdyby se utvořila skupina cca 10 psů a řekli, že chtějí být spolu, pak se zbytek dá do druhé a není co řešit. Ale jinak poskládat 20 psů, když bude mít každý jiný požadavek... to by se z toho asi zcvokli. Už takhle žasnu, jak se jim to daří naskládat. Proto jsem napsala, že spolu mají být hlavně ti, co spolu přijedou autem, to je podle mne priorita a zbytek prostě vyhovět jestli to pujde, když ne, nedá se nic dělat. To by tam za chvilku totiž mohl být od rána do noci a stejně by to někomu nevyhovovalo.
Jedna moje zkušenost - provozuju střelnici, provozní doba je od pondělí do neděle od 9.00 ráno do 19.00 večer a STEJNĚ se najdou tací, co mi volají a stěžují si, že jim moje pracovní doba nevyhovuje a že by chtěli přijít jindy. Našli se i tací, co to zkusili a přijeli v půl sedmé ráno s tím, že když už tady jsou, tak je přece nechám střílet.
Osobní profil PCourtonova | 05.04.2011 13:56
tak my se taky hlásíme vždy k sobě, jakože já s psíkama, Marti s holkama a B.J.Team, ale nebýt toho tak se tam dostane pouze Marti, která má auto, my ostatní ho prostě nemáme, jsme zdaleka, navíc je nás jedenáct a to už je skupinka :-D
Osobní profil JančaCK2 | 05.04.2011 13:52
Petře díky za rozpis, a těm komu vadí, že máme skupinku jakou máme se omlouvám, ale je zde hodně lidí zavislých na autech druhých, a pokud se rozdělí tak bych ji půlka nemohla dorazit. Berte prosím na pamětnou, že ne každý má auto. Klidně budeme chodit až jako poslední skupina,aby tu někdo nečekal o 20 minut déle než je v rozpise. Daleko větší problém vidím v tom, když přijedou lidé nepřihlášení a zdržují tu skupinku,která to má zarezervované,odběhnou si 3 běhy rychle za sebou a jedou domu a pak remcají ti co jdou po nás...
Osobní profil MartiniBB | 05.04.2011 13:39
Díky za rozpis, už se moc těším a do sobotu vyzkouším zájem na střapec.
Osobní profil Olina a Lota | 05.04.2011 12:54
Uvolňuji místa, marodíme.
Osobní profil whippzoj | 05.04.2011 12:06
Není člověk ten aby zavděčil se všem a navíc z toho organizátor výjde jako nejhorší
Osobní profil aliceg | 05.04.2011 11:08
Nápadně mi to připomíná rozpisy tréninky na agility - jednomu fena hárá, druhý může až od sedmi, třetímu se nesnese pes se čtvrtým, pátý musí odejít dřív, šestý je začátečník, sedmý může až po osmé hodině, osmý pes moc miluje psa číslo tři a nemůže se soustředit ... A navíc majitelé osmého a šestého a pátého musí prostě být spolu protože se spolu kamarádí ...
Když jsem se pokoušela na tohle sestavit rozpis, pochopila jsem že nejde vyhovět všem a proto se o to ani nebudu pokoušet a Vám to také doporučuju, jinak se z toho časem zblázníte ... Prostě vyhovět pokud to jde a když to nejde, nekřečujte ...
Osobní profil Jana a Masa | 05.04.2011 10:56
Díky Peťo za snahu, koukam, že kdyby záleželo na jiných, řešíme tu jenom kdo s kym přijede v autě a která auta chtějí jet spolu. Každopádně, pokud je přihlášeno 18 lidí a z toho 11 si vymínilo běhat spolu, tak nás tam začátečníků zrovna zůstane docela dost. Kdyby ti to vyšlo, že by ti méně běhací z tohohle zbytku šli hned v první várce, tak mam za to, že je věc vyřešená ke spokojenosti všech.Pomalí nebudou zdržovat a rychlíci si pak v klidu zaběhaj. A jedna poznámka, je mi jasné, že sestavovat rozpis je kolikrát práce na zabití a že to Millu s Petrem a Pájou dělají ve svém volném čase, ale pokud se dal prostor pro návrhy, tak mě hodně udivuje, že tu někdo napíše, že by spolu měli běhat ti, co spolu jezdí autem (což je snad jasné, pokud se jedná o lidi v jednom autě), ale ostatní by prostě neřešili. Tomu řikám konstruktivní nápad, vážně. Proč tedy neusnadnit práci uplně a pro rozpis prostě uvažovat jenom s pořadím, jak se za sebou kdo přihlásí? Auta - neauta, háravky- neháravky, začátečníci - pokročilí..... ještě, že ten rozpis dělá Peťa a ne někdo jiný.
Osobní profil Millu | 05.04.2011 10:20
MartiniBB: neboj budete v první skupině bez háravek, budete to zkoušet poprvé, tak ať na to máte klid. Proto jsme si tady stanovili nějaká ta pravidla, aby to vyhovovalo všem.
Osobní profil MartiniBB | 05.04.2011 10:04
Mně je vlastně jednos kým ve skupině budu,ale Marti to nikdy neběhal a neviděl, a na háravky reaguje jako blázen, takže bach byla ráda kdyby jsme byli mimo ně. Jinak k ostatnímu se přizpůsobíme a budu ráda za každou radu, kterou dostanem,ale bojím se toho, že ho bude zajímat všechno jen ne střapeček, no uvidíme.
Osobní profil Renča a Chita | 05.04.2011 9:06
Tak bych to taky viděla. Pokud bude brát neustále ohled na něco, někoho atd, tak to v životě nemůže poskládat. Ano, ti co spolu jezdí autem, tak by měli běhat spolu ale ostatní bych prostě zas až tolika neřešila. Běhá se 1x týdně a při tom počtu lidí a psů - nic co by někdo měl závidět
Pavlo: tvůj názor o ohleduplnosti byl správný a já to také tak beru. Je mi jasné, že když mi čuba hárá, tak nebudu stát na startu, maximálně ji tam vezmu na běh přede mnou aby aspoň viděla, o co jde - a pokud to dotyčnému nebude vadit. A v případě že bude v nejlepším, tak nepujdu vůbec - při její povaze kdy má toulavé nohy a je zkrátka "na zabití"
Osobní profil Alena a Lucín | 05.04.2011 8:32
Péťo a co takle přizvat na pomoc s rozpisem nějakého kouzelníka? Opravdu ti nezávidím. Bohužel většinou nejde vyhovět všem, tak si s tím moc nelam hlavu.
Osobní profil Bollek | 05.04.2011 0:25
K napadu rozdelovat na zacatecniky a profiky: Snazim se podle toho trochu delat rozpis, ale vetsinou nemam moc moznosti, jak to naplanovat... (Nekteri lide chteji spolu, jini jezdi spolu autem, nekdo nema cas v poledne, nekdo musi driv odjet, nekdo ma jeste ten den agi trenink... a kdyz tohle vsechno sectu, vetsinou mi zbyde jen jedna moznost, jak rozpis naplanovat :P)
Basenji: Ano vejdes se jeste
Osobní profil Šerry | 04.04.2011 22:31
alice: přiznam se že sem jen čekala kdy se ozveš a zminis tu mou chybu,nebudu se tu k tomu moc vyjadrovat protoze bych to zase napsala blbě ty byses zbytečně naštvala a byli by ztoho zbytečný hádky a to si vážně nepřeju je pravda že sem přišla do haly ke psům z háravkou protože hárala chvíli a nijak se to doma nezměnilo tak jsem si to neuvedomila ze mi vlastne hárá to pravda je , zbytek už né tak uplně to že sem odešla nasupeně fakt pravda neni nechápu proč bych měla když vim moc dobře že sem tam omylem vešla s háravkou,každej se snad občas splete ne? v tom ostatnim co tu pišeš sme si už moc nerozumeli tam na tom tréninku kde sem se ti snazila vysvetlit jak sem to myslela ale nejak se mi to nepodarilo fakt mě ale mrzí že na jakoukoliv diskuzi neco napíšu hned je tu na mě takhle ošklivá narážka, přitom ostatní tu v klidu mohou mluvit o čemkoli a já se proste asi zapojovat nesmím, nejspíš na to ještě nemám věk? nevím,doufám že tenhle vzkaz te nenakrkne jeste vic protoze vim ze uz nastvana na me si asi odminule, ja tu ale nepsala nic spatnýho a neprezentovala sem se tu jako žádná ohleduplnost možná se budu važně zapojovat do diskuzí jen někde a asi ani ne na stránkách ccoursingu, protože tyhle vzkazy mě pak fakt mrzí a už je dál nechci číst a ani an ně reagovat :-(
Osobní profil Basenji | 04.04.2011 21:30
Ahoj!
Vejdem se na tenhle trénink ještě nebo ne?
Osobní profil JančaCK2 | 04.04.2011 21:29
No checem být pospolu,pač ustečáci jedjou spolu, pak se zase rozvážej i zpět,takže azse všici najednou. Agáta je vyčůraná, dáme ji klapky na oči :-D
Osobní profil Millu | 04.04.2011 21:19
Takže jestli dobře počítám je vás 20. Tak se Petr může pustit do rozpisu.
Osobní profil Millu | 04.04.2011 21:13
Dobře chcete tam být všichni najednou, tak budete. Ale "blaznivkaagata" teda né ona ale její bordera bude mít přísný zákaz OČUMOVÁNÍ na startu. Všichni víme proč!!! Mám nápad před jejím během ještě rozmístím jinam označovací bambulky ať zjistíme jestli jí stačí vidět to označení a už tím ví kam to poletí a nebo je tak až moc chytrááááá, že to okouká jak běžel ten pejsek před ní.
Osobní profil TygrSaurus | 04.04.2011 20:30
Jj, Aronek je náhodou úžasný Krysaříci lítají jako drákulové Když se jim v Kralupech zasekl třapec na trati, vůbec se jim k paničkám nechtělo.
Osobní profil JančaCK2 | 04.04.2011 20:29
Prosím do rozpisu dohromady: JančaCK2, Magda a Yanny, L-Arnika, kamcatka.dc+1, jamira +1, Olina a Lota, Olina a Eli, mrtvolkaruzovka, blaznivkaagata, charms, orex 26 Díky
kamcatka.dc-ebinka hárá a klukům to prej nevadí co tu jsou s náma
Osobní profil whippzoj | 04.04.2011 18:20
Ni a proč ne? Moje mamina má trpasličího pinče se splněnou licencí a jeho běhy byly taky super, ježe omarodil na srdíčko.
Osobní profil TygrSaurus | 04.04.2011 16:18
Ještě si neodpustím...
"ale může se stát, že jezevčík bude ohodnocen lépe než vipet": V neděli vyhrál Medláneckého sysla, kategorii do 45cm - hádejte kdo? Áronek - pražský krysařík
Osobní profil TygrSaurus | 04.04.2011 11:35
Howgh!
Osobní profil whippzoj | 04.04.2011 11:19
Lidi jsou různé Ideál je to pouštět jedním dovitř a hned druhým ven Ikdyž je fakt, že né vždy to jde. Lidská debilita nezná mezí
Osobní profil TygrSaurus | 04.04.2011 11:17
Naštěstí je takových jen hrstka. Musím říct, že většina nechrtích coursingových "doprovodů" naopak fandí všem bez rozdílu a mají radost z každého chlupáče (i naháče ), kterého to baví, daří se mu a je fit.
Osobní profil TygrSaurus | 04.04.2011 11:14
Tak s takovým jsem se naštěstí ještě nesetkala
Ale neboj, i mezi páníky nechrtů se najdou vydařené kousky
Je to cosi, co mi ale hlava vůbec nebere. Jen proto, že u jednoho plemene cosi vylučující vada, přeci nemusím jiná, u kterých je to naopak to pravé ořechové, hanět, odsuzovat nebo zostouzet. Někteří lidé jsou hrozně černo-bílí. Zajímalo by mě, jestli když jim nejvíc chutná jeden druh zmrzliny, zakázali by prodávat ostatní příchutě
Osobní profil whippzoj | 04.04.2011 10:53
To je ještě o.k., znám horší komenty a dokonce vím o případu, kdy rozhodčí odešel z dráhy když začali běhat nechrti... Ale to už jsou spíše extrémy
Osobní profil TygrSaurus | 04.04.2011 10:48
Přesně to mám na mysli Už jsem se ale bohužel setkala s komentáři jiného typu... "nesnaží se dostat úplně před třapec, je k ničemu" To se netýkalo ještěrů, ale šlo to na konto jednoho rasslíka.
Osobní profil whippzoj | 04.04.2011 10:25
To beze sporu, ovšem nerozumíme si. Ikdyž je každé plemeno specifické, hodnotí se tytéž důležitosti s coursingem spojené. Je jasné, že do jednoho běhu není možné vpustit jezevčíka a vipeta ale může se stát, že jezevčík bude ohodnocen lépe než vipet, už si rozumíme?
Osobní profil TygrSaurus | 04.04.2011 10:20
To jo. Spíš mám na mysli rozdíl v myšlení pesů a z toho plynoucí bodování. Myšlení chrta (-ů), RR apod. je naprosto a diametrálně odlišné od barvářů, bíglů, jezevčíků (a slídičů obecně), stejně jako od ovčáckých plemen. V reálu také bude jiným způsobem lovit chrt, basset a kolie
Osobní profil whippzoj | 04.04.2011 10:11
...rozhodčí jsou stejní, posuzují jak chrty tak nechrty a v konečném důsledku je jedno kdo nebo co běží, mají 5 bodů, které musí hlídat a hodnotit (řazení důležitosti je odvozena od řádu -zda NDaCR nebo MDaCR), takže no stres
Osobní profil TygrSaurus | 04.04.2011 10:02
Vždycky mě moc pobaví, když na tréninku po sérii vlkoušů nastoupí ještěři. Je to nebe a dudy
Osobní profil TygrSaurus | 04.04.2011 9:58
Naštěstí bývávalo Chci (možná trochu naivně) věřit tomu, že rozhodčí u nechrtů se v typech plemen a jejich rozdílném chování na třapci vyznají a berou to v potaz.
Osobní profil whippzoj | 04.04.2011 9:56
TaygrSaurus: Pamatuju doby kdy byli chrti i nechrti v jeden den
Osobní profil TygrSaurus | 04.04.2011 9:51
whippzoj: naštěstí
Nevím, jak by se posuzovala proti sobě plemena určená ke štvaní a stržení a ta určená ke stopování
Osobní profil Kešubara | 04.04.2011 9:49
Millu: Třeba na minulym tréninku za tim běžel hezky, sice jen do chvíle,než se to zastavilo,ale pohybující se střapec ho bavil, takže si myslim, že by se mu to mohlo líbit. Lovec je od přírody,to každopádně.Nechá se ale hrozně rychle rozhodit.Možná počkáme až skončí jaro a jemu se přestanou zapalovat lýtka Je mi jasný,že neexistuje nějaký přesný návod,ale třeba má někdo podobnou zkušenost a teď má z pejska coursingovýho profíka
Osobní profil whippzoj | 04.04.2011 9:45
TygrSaurus: Nevim, mám chrta.... takže jezdim jiný den...
Osobní profil TygrSaurus | 04.04.2011 9:42
Jj, zazvěříno je za Kralupským koupalištěm vážně fest Z těch cca 80 závodních pejsků také několik nedoběhlo. Opravdu je to hodně nejen o tom, jak je/není pejsek profík, ale i o jeho momentální náladě.
Jen magoři jezevčíci šílí všichni, vždy a od první chvíle, co viděli třapec
Osobní profil whippzoj | 04.04.2011 9:37
Je to tam vcelku obrovské, leč zapadlé. Zvěře tam přes noc bude jistě dost, kousek vedle je cvičák, tedy i psů a pachů tam bude dost, ovšem to se bavíme o dráze, kde běhají PROFÍCI, tréning a licence má dráhu JINDE, tam se jjinak psi nedostanou, páč je to na fotbalovém hřišti, kde mají povoleno pouze účastníci od CCC a to jen párkrát do roka A háravku nepustí ani na profi dráhu a ani (spíš už vůbec) na fotbalové hřiště.
Osobní profil Millu | 04.04.2011 9:37
Kešubara: bohužel asi neexistuje přesný návod, jen pouze obecné rady, jak motivovat pejska k běhu za střapečkem, než jsme postavili první kladku, tak jsem četla a četla všechno co jsem našla o coursingu na netu. Bohužel a tím vás nechci odradit, jsou i tací pejsci co prostě o střapeček zájem mít nebudou nikdy.
Osobní profil Kešubara | 04.04.2011 9:33
Millu: To by bylo fajn a nevenčili by se tam všichni pejsci z okolí.
Osobní profil Millu | 04.04.2011 9:32
Kešubara: vás mi bylo naposled líto, Kešu byl fakt mimo, prostě to tam asi hodně vonělo. Možná jestli teda budeme běhat na těch Folknářích, tak tam bude třeba líp, pozemek je oplocen, i když kaňouři se mu tam dostanou i přes plot, ale ti tam už teď chodit přestanou, tak tam třeba bude méně lákavých pachů a jestliže ještě háravky posuneme nakonec, tak třeba opět Kešu překvapí a krásně poběží..
Osobní profil Kešubara | 04.04.2011 9:29
whippzoj:kdyby to bylo tak jednoduchý a příroda se dala takhle obejít,tak by pejsci (a nejen pejsci) asi vymřeli :-)

Šlo mi ale spíš o rady ohledně coursingu,jak na to správně,neřikejte mi,že před každym psem stačí pustit střapec a během jednoho dvou běhů ho nic jinýho nezajímá.Jak psala Jana,nejen teorie,důležitá je i praxe,ukázky,rady,pomoc. To, že nekde bude, nebo nebude háravka je pro mě v tuhle chvíli už naprostá utopie
Osobní profil Millu | 04.04.2011 9:24
Ještě bych chtěla tímto pochválit zodpovědnou kamčatku.dc, která okamžitě jak jí fenka začala hárat vznesla dotaz zda-li mohou trénovat. Čímž se tady rozpoutala tato diskuze. Všichni víme, že na prvním tréninku háravka byla a panička to jaksi vůbec neřešila. Na tohle téma muselo zákonitě jednou dojít a jsem ráda, že jsme si ujasnili snad teda pravidla.
Osobní profil Millu | 04.04.2011 9:20
whippzoj:mám jen takový dotaz co je to za plochu v Kralupech? Mají tam možnost se třeba v týdnu nebo den před tréninkem, či závodem venčit volně pejsci. Tady pod rozhlednou kde běháme ta možnost je a jak už jsem psala, může tak být plocha během dopoledne navoněná čímkoliv. Nehledě k tomu, že tam v noci bude asi fakt hodně zvěře.
Osobní profil Jana a Masa | 04.04.2011 8:29
Nejsem majitelkou erotomana ani hárající feny, ale některé postřehy dole v diskusi mi přišly hodně zajímavé. Ano děláme to všichni pro radost (jinak bychom sobotní dopoledne trávili v nákupních centrech nebo doma na gauči), ale aby to bavilo všechny, musíme se nějak domluvit. Fakt, že ze sebevycvičenějšího psa udělá vůně háravky nevyzpytatelného casanovu, o tom snad neni třeba ani debatit. Stejně jako na agi, pokud ten pes už je na parkuru jistý a má agi upevněné, tak ho sice háravka rozhodí, ale při běhu už se soustředí na práci. U nováčků je to ale uplně jinak. Nemám psa a dokonce nemám ani za normálních okolností čuchajího psa .... ale na minulém tréninku Máša nezvedla nos ze země. Pro mě novinka. Budem muset zapracovat. Každopádně, pokud tady debatíme o různých návrzích, připojila bych se k jednomu, co dole zazněl a trochu vyšuměl.....bylo by vynikající, pokud by se časem rozdělili začátečníci (ty méně zafixovaní na střapec) a pokročilí (ti, co se dokážou byť s drobnými excesy hnát za střapečkem hlava nehlava). Už jsem Mášu viděla běžet za zajícem a i když jí nakonec frnknul (Máša je holt molos), byla to nádherná podívaná (doufam, že tu neni žádnej myslivec)...makala na plné obrátky. Věřim, že by jí to mohlo bavit, jen jí a hlavně mě správně nasměrovat. Střapeček doma zkoušíme, hryže do něj jako blázen, ale zatim to pro ni není větší motivace než louka plná pachů a spoustu kámošů v pozadí na hraní. Pomoc v tomhle směru by se děsně hodila, ale na to zatím není v současnym systému prostor. Pokud by to do budoucna bylo nějak uchopitelný, bylo by to fajn. Myslím pomoc při motivaci, různé směry fixace na střapec a pod. Načteno by to bylo, ale co si budem povídat, šedá teorie ....
Osobní profil whippzoj | 04.04.2011 8:17
Kešubara: Vychovat.
Osobní profil Kešubara | 04.04.2011 7:50
Myslela jsem i úplně v začátku, při kurzu,kde jsou jen úplně začátečníci, stejně jako my teď při coursingu. Pejsek se pak divý, proč má skákat přes ty divný věci, nebo honit střepec po louce,když je všude kolem tolik zajímavějších věcí. Taky jsem mu doma udělala střapec, doma, venku si s ním hraje, běhá za nim. Tak mi někdo poraďte,co mám dělat,když je kolem 20 psů. A znáte Kešuli, psy žere, fenky miluje
Osobní profil aliceg | 04.04.2011 7:42
Původně jsem se nechtěla zapojit do diskuze, ale vzhledem k tomu že mám přesycený email mi to nedalo ...
Přiznám se že mě trochu nadzvihlo mravokárné trvzení Pavly - Šerry - že háravka ve výcviku je otázkou ohleduplnosti ...
Při tvém posledním hárání jsem tě musela vykázat z haly protože jsi ještě nebyla na řadě a napochodovala jsi na plochu 5X6 metrů s háravkou ke skupině psů a div jim ji neuvázala pod čumák. Když jsem na tebe houkla ať koukáš vypadnout že tě zavoláme, odešla jsi ale dost nasupeně...
Když jsem se ti to pak snažila vysvětlit že se takhle chovat nemůžeš, tvůj argument byl že to není tvůj problém ale těch psů, protože tebe Angi poslouchá a že si tedy mají psa zvládnout. A že na poslušnosti háravky a psy jsou dohromady a nikdo to neřeší - což mě přiznám spadla čelist, protože to aby mohly háravky chodit na výcvik byl před lety boj, ale ten ty samozřejmě pamatovat nemůžeš a bereš tedy věci jako samozřejmost. Takže se nějak nemohu smířit když se tu prezentuješ jako ohleduplnost sama...
Báro, máš pravdu že někdy doporučím vymezit háravku z výcviku, ale je to především když si ji majitel neumí zvládnout, nechová se ohleduplně, nechá ji močit a tím rozhodí celou skupinu.
Osobní profil Kešubara | 04.04.2011 7:27
Když tady všichni používáte agility,tak jistě víte, že v začátečnících při tréninku taky háravku nepotkáte, mluvím tedy jen z vlastní zkušenosti, kdy bylo taky háravce doporučeno,ať raději chvilku nechodí, protože psi by prostě neběhali.Mavíc v parkuru se řeší i jen vyčůrání psa, polejvá se to vodou, zasypavá atd. Tady na louce,když se de natáhnout lano,všichni pejsci,se jdou projít (přesně po trati) čůraj všude. Chápu, že profíkům to žádné problémy nedělá,taky bych háravky nevyčlenila z tréninků,spíš bych se přikláněla k celkovému rozdělení začátečníků a profíků.Třeba to časem příde, chápu, že to děláte ve volném čase,záleží na počasí na různých faktorech, ale vím, že když sme byli naposledy,tak Kešu běžel všechny běhy a zajímalo ho to,ale taky tam bylo všehovšudy pět psů :-) je to pro ně nový,zajímá je skoro každej člověk, zvuky, pachy, myši, bobky od srnek... jen je škoda,že můj pes zrovna patří do skupiny těch rozrušených, natož kdyby tam běhala háravka
Osobní profil whippzoj | 04.04.2011 7:14
TygrusSaurus: A proto by jsi v Kralupech na coursingu háravkunikdy fakt nepotkal, nebo já za ty roky tedy tu čest fákt neměla, ale nevim jak vedle na cvičáku, tam třeba jo...
Osobní profil Kešubara | 04.04.2011 7:03
Taky mám psa erotomana a musím říct, že teď na jaře to s nim hrozně cloumá je mi akorát líto, že vlastně ani nikdy nezjistim, jestli by ho to bavilo, protože na těch "pročůraných" loukách prostě jen zarazí nos do trávy. Kdyby před ním běžela ještě háravka,tak to asi ani zkoušet nemusím. Třeba se jednou začátečníci nějak vyčlení a nebudeme zdržovat profíky
Osobní profil TygrSaurus | 04.04.2011 0:20
Ještě jsem si vzpomněla, že jsme jednou háravku na jednom tréninku zažili. Ještěři po ní jeli jen když jsme stáli vedle ní. Jinak je třapec zajímal mnohem víc
Umím si ale živě představit, co by se mohlo dít v tak adrenalinem nabitém prostředí, kde se, např. jako v Kralupech, i 80 psů pohybuje sem a tam po korzu cca 2,5m širokém.
Osobní profil TygrSaurus | 03.04.2011 23:23
Také se připojím. Pravidla jsou daná a je jen a pouze na organizátorce, jestli se jich bude striktně držet.
Mám také dva eroto..., ale myslím si, že pokud nebude daná fenečka postávat kolem tratě, bude jim to šumák. Třapec na dosah, nebo háravka v povzdálí?... cosi jako vrabec v hrsti.
Záleží ale i na fence samotné. Oni ti chlapi moc dobře na dálku poznají, jestli zrovna fenečka "chce", nebo má jen své dny
Osobní profil PCourtonova | 03.04.2011 22:59
Aaaa tak to mi ještě nikdo neřekl s tou kastrací :-D Jako vždycky je to o tom jak se ty lidi mezi sebou chovaj, myslím že zodpovědní musej bejt jak páníci feneček, tak páníci psíčků a pak to funguje a určitě souhlasím, popsané je to super, hlavně aby si všichni zaběhali, to je hlavní !!
Osobní profil Millu | 03.04.2011 22:56
O háravkách je to dopsáno do obecných pravidel, doufám, že je všichni čtete???
Osobní profil Šerry | 03.04.2011 22:56
rozpory o háravkách tu budou opravdu věčně a chápu naštvanost proti někomu nezodpovědnýmu, někdy sou to majitelé háravek a někdy i majitelé psů, co mě ale dokáže nakrknout když mi někdo řekne proč si jednoduše tu svoji fenu nedám vykastrovat ! ale myslím že Alena to tu popsala hezky a dost trefně, všichni to tu děláme jen pro radost a nevim skoro o nikom kdo by u nás coursing dělal za nějakým vysokým cílem, byli už tréninky kdy byla háravka se psama , a kdžy chtěli čuchat čuchali i bez háravek jen mě štvě když je háravka navolno nebo hned u startu nebo u cíle, nejlepší varianta je mít jív autě , pokud ta možnost je
Osobní profil PCourtonova | 03.04.2011 22:50
Ted mi Ivča, která má našeho odchovanečka říkala, že na tréninku agi byl chlap, jehož fena hárala a on to ani neoznámil, fena chodila po parkuru, pořád si sedala, bohužel pes je ve věku (11 měsíců) kdy ho to totálně rozhodilo, vůbec neběhal, nezvedl hlavu. Ačkoliv s Lijou je schopný se venčit i když byla v nejlepším, tady byl v háji a trenérka navíc to řešila pro mě nesprávnym způsobem, ona o té feně nevěděla. Tak tohle je opravdu nezodpovědnost a bejt tam já, tak tomu chlapovi snad i fláknu.
Osobní profil PCourtonova | 03.04.2011 22:45
Anet a to si představ co všechno musej slýchávat majitele háravek ;-) jako pokud někdo venčí háravku přímo na place nebo lítat jí tam, je to nezodpovědnost a i já jako majitelka fen se proti tomu vždycky ozvu, ale prostě to tak je, ti páníci psů se s tim poprat prostě na agilitách musej, at se to někomu líbí nebo ne. Stejně jako já se musim poprat s tim, že mám liju na vodítku, potřebuju jí vyvenčit a takovej pes kolem nás začne běhat a nedá nám pokoj a páník nikde. I když v dnešní době už s takovym psem ten můj zatočí raz dva Ale s tím už se moc nesetkávám, většinou už je to tak, že když vidím psa na volno, upozorním že mi fena hárá a naštěstí ted potkávám lidi, kteří to berou uplně v pohodě, bud si psa odvolají nebo pro něj příjdou nebo jim pomůžu ho přidržet když je u mě. Jako tyhle dohady o háravkách tu prostě budou pořád.

Šerry: to určitě, každá fenka to má fakt jinak, je fakt, že Lija to nějak víc vnímá až po štěndech, dřív taky spíš makala i lépe, hlavně zrovna na těch agilitách, letos je to nějaké jiné no
Osobní profil Millu | 03.04.2011 22:44
Ono to také bylo horší a horší jak stárla, ty mladice to prostě snášejí asi lépe.
Osobní profil Šerry | 03.04.2011 22:39
dyt to přesně říkám že máme každej prostě uplně jinýho psa .. a mě se občas i stává že chodím na aglity a angi mi hárá a já to prostě ani nevím a zjistím to až když vidím že ty psi kolem ní nějak bláznějí ona dycky dělá pani tajemnou
Osobní profil Millu | 03.04.2011 22:34
Šerry: já třeba mám zkušenost s tím, že mojí bývalou Ajuš hárání také úplně vždycky rozhodilo, v prvních dnech totální průjem, zvracení a tak a prostě byla úplně jako bez života, každej pejsek je jinej a musí ho znát především majitel a ten to rozhodnout.
Osobní profil Šerry | 03.04.2011 22:26
PCourtonova: když ona je taky každá fena uplně jiná moje Angi když hárá tak to na ní nekdy ani nepoznám je porad stejná,stále stejná chut do práce,proste se nezmení v ničem,takže mě když hárá chodím na všecky tréninky uplně stejně jako když nehárá,v lese,ve městě a vubec vsude ji mam i tak navolno jen kdyz vidim psa chytnu si ji ale ona mi nikam nezdrhá,akorát jí dávám na stranu psům a na plac chodím všude poslední, jak agility tak sportovka a moje Angi by teda nespokojeně vypadala kdyby se věnovala celý dny hárání jen gaučingu každý pes je prostě jiný :-)
Osobní profil Alena a Lucín | 03.04.2011 22:00
Odpověď pro: PCourtonova: "Tam když je pes erotoman, tak je to v tmohle případě problém majitele toho psa, jestli to zvládnou nebo ne" Omlouvám se, ale tahle věta mě vžycky "nadzvedne". Majitel erotomana těžko může zvládnout psa, když mu majitel háravky strká tuto doslova psovi před nos, nechá jí lítat po place, venčit jí tam... Všechno tohle jsem bohužel zažila, takže vím, o čem píšu. Takže ano, jsem pro to, že to pes musí zvládat, ale musí tam být taky ohledeplnost ze strany majitelů háravek.
Osobní profil pumi | 03.04.2011 21:59
Osobní profil Millu | 03.04.2011 21:58
Myslím, si že zase skončíme u toho, že když půjdou v poslední skupině, tak to nic nenaruší. Případného psa začátečníka k nim dávat v žádném případě nebudeme. NA té louce je beztak tolik lákavých pachů a to nejen od háravek, že když pro psa bute lákavější čmuchat, tak prostě bude....
Osobní profil whippzoj | 03.04.2011 21:57
Holky mě je vážně jedno, jestli Millu háravky zařadí nebo ne. Co mě se týče, já psa fixovaného plně a háravku neřešíme když lovíme. Ale coursingová pravidla jsou jednou daná a tečka. ALE Millu má akce neofiko, takže co se mě týče, je mi to šuma fuka fákt Jen jsem řekla jak se to má při coursingu a dostizích ofiko, protože to je má parketa a ty pravidla znám, jak národní tak mezinárodní.
Osobní profil Millu | 03.04.2011 21:52
pumi: tak to mi také prolítlo hlavou, že tam jezdí lidi venčit své pejsky a nikdo neví jestli tam třeba právě dopoledne na té louce háravka nelítala....
Osobní profil Alena a Lucín | 03.04.2011 21:51
Odpověď pro "whippzoj": jako majitelka dvou "erotomanů" vím, že máte pravdu, ale hodně lidiček účastnících se zde coursingu běhá i agility, kde se háravky zúčastňují závodů běžně. Já osobně jsem proto i docela ráda, když se háravka někde objeví, protože aspoň mám možnost vyzkoušet jejich reakce. A je fakt, že když psa něco opravdu baví a dodržují se určitá pravidla, tak háravky nejsou až takový problém. Je to samozřejmě problém u začátečníků. Ti by opravdu neměli být háravkami rozptylováni.
Osobní profil Millu | 03.04.2011 21:50
whippzoj: Hezky popsané, ale když my jsme prostě z těch agilit trošku jinak naučení, tam háravky normálně závodí, jdou sice také nakonec parkuru, ale vzhledem k tomu, že parkury jsou celý den na stejném place a jen se mění, tak tam ta háravka při běhu ten svůj pach také zanechá a pejsci normálně závodí, ale je fakt, že to už jsou pejsci co jsou do agi zbláznění a když jdou na start, tak mají v hlavě už jen a jen překážky. Jen odložení na startu mají na nějaké té podložce
Osobní profil PCourtonova | 03.04.2011 21:45
Ale třeba na agi teda jezdíme a tam se pohybuje dost háravek, taky je to na trávě a psi to musí zvládat, v čem je zas tohle o tolik jiné ? Tam když je pes erotoman, tak je to v tmohle případě problém majitele toho psa, jestli to zvládnou nebo ne, běhaj venku, běhaj v halách a taky běhaj po sobě, páč i když de fenka nakonec tak povětšinou po ní stejně jdou další kategorie :-)
Osobní profil pumi | 03.04.2011 21:43
nic proti, ale akce se koná na místě, kde za celý týden procourá mnoho psů i fen, a tedy určitě i háravky. A nelze zabránit tomu, že třeba 10 minut před příjezdem se tam nějaká ciizí neprošla. Beru, že mnoho psů s tím má problém,a že pravidla coursingu jsou daná. Ale časem se mnoho věcí mění, v agility už je to delší doba co háravky běhají, a postupem času k romu možná dojde i na zkouškách či výstavách, jak je tomu i v jiných zemích. A pokud pes má zájem pracovat, tak ta háravka by ho neměla rozhodit, natož profíky.
Ale je to jen na domluvě a Miladě :-)
Osobní profil PCourtonova | 03.04.2011 21:42
Tak já mám feny a taky háráme a já osobně bych s háravkou ani nejela, už jen proto, že je roztěkaná, nesoustředí se a věci co jí normálně baví a de do nich na plno, jí momentálně až tak neberou, měla bych velký strach, že se mi spustí někam jinam a já jí nechytím. Lija mi ted hárala a nevzala jsem jí, byla u hlídací hodné tetičky a věnovala se gaučinku a nevypadala že je nespokojená :o)) Ale už se těším až pojede, jsem moc zvědavá, jak jí to bude nebo nebude ba
Osobní profil whippzoj | 03.04.2011 21:37
To Renča a Chita: Cituji:Zkusím jen jeden běh, jestli jí to bude bavit, takže nikomu nic nenabourám Pro tentokrát. Jiná věc je, když běží 3x -není tomu tak. Je zcela jedno, zda se háravka na dráze vyskytne jdnou nebo 10x, vonící ..stopu.. zanechácá a protože Millu dělá coursig spíše pro ty co neběhají nebo nejsou pěvně fixovaní, je naprostý nesmysl, aby byla háravka zařazena do běhu, byť jako poslední účastník. Přítomnost háravky vám vaše psy naboří už jen svou přítomností. Ale jak psala Millu, její ace nejsou ofiko a jak si to udělá tak to bude a každý by to měl respektovat. Dělá to ve svém volném čase a hárání není přeci celoroční, holt jednou nepojedete... Stejně tak, když se Millu rozhodne, že háravky zařadí, je třeba této skutečnosti přizůsobit podmínky. Osobně bych navrhla, v rámci vyhovění voňavých dam , aby běhaly na závěr dne, tedy i po profíkách a pouze s fenkama. Poté jen doufat, že ten týden poté, bude háravá vůně z trávy pryč aby se neborali psi, co nejsou fixovaní nebo na dráze prvně. A v eposlední řadě, jak jsem již zmiňovala výše, je nutno si uvědomit, že i tak, že půjde hárvka na dráhu naposled, bude přítomna při běhu ostatních a ti pak mohou reagovat všelijak. Pokud tedy háravky ano, tak bych navrhovala zcela jiný den a den poté, co byli všichni ostatní, ale to je jen můj poznatek
Osobní profil JančaCK2 | 03.04.2011 21:23
+ještě Olina aEli
Osobní profil kamcatka.dc | 03.04.2011 20:50
Takže hlásím že Ebinka hárá.
Osobní profil JančaCK2 | 03.04.2011 20:42
Prosím do rozpisu dohromady: JančaCK2, Magda a Yanny, L-Arnika, kamcatka.dc, jamira, Olina a Lota. Díky
Osobní profil Alena a Lucín | 03.04.2011 20:24
S ohledem na to, že to většina z nás dělá jen pro zábavu a nehodlá jezdit po závodech tak si myslím, že háravky nikomu vadit nebudou, Jen bych prosila o ohleduplnost k pejskům, protože když háravka začne lítat bez dozoru po place, či jí někdo má hned u prostoru kde se běhá, tak to samozřejmě psy rozptyluje. Nejlepší by opravdu bylo, aby běhali až na konec, případně jim vykázat někde prostor dál od placu, kde by byli v době, když nepoběží. Za majitele psů "erotomanů" děkuje Alena.
Osobní profil pumi | 03.04.2011 20:01
já vím, že to nebylo od tebe :-)
to by byl super nápad, já jsem pro :-)
Osobní profil Renča a Chita | 03.04.2011 13:02
No,může se to zkusit udělat takto. Když by to nešlo, nebo byl velký zmatek, tak by holt háravky neběhaly. Ale to musí být docela smůla, když potřebuje někdo trénovat a najdenou na 3 týdny nemůže
Osobní profil kamcatka.dc | 03.04.2011 12:48
Tak povinně každý napíše na "můj profil" do charakteristiky zda má psa či fenu :-)
Osobní profil Millu | 03.04.2011 12:46
No jo, ale to bude těžké rozdělit, všechny vás ještě neznáme a tak nevíme jestli máte psa a nebo fenku, to bude asi teda pěkná lahůdka udělat rozpis....
Osobní profil Millu | 03.04.2011 12:34
Návrh je teda takový, že prosím nahlašovat háravky a budou na rozpise v poslední skupině jen s fenkami. Souhlasíte????
Osobní profil Renča a Chita | 03.04.2011 12:13
tak mě napadlo, tak háravky můžou běhat v poslední skupině, kde by byly případně jen feny. Jestli to teda jde, nevím
Osobní profil Renča a Chita | 03.04.2011 12:11
tak závody jsou něco jiného a trénink také, na sportovku na závod či zkoušku háravka může, ale až jako poslední, na tréninky - tam záleží na cvičáku, někde můžou, někde až po skončení oficiálního tréninku, někde nesmí vůbec na plac. Takže záleží na vás, já se přizpůsobím, když řeknete ne, nepřijdu, když řeknete, můžeš kdy chceš, fajn, nebo přijď do poslední skupiny, pujdeš uplně poslední, taky nevadí. Zkusím jen jeden běh, jestli jí to bude bavit, takže nikomu nic nenabourám Pro tentokrát. Jiná věc je, když běží 3x
Osobní profil Millu | 03.04.2011 12:07
Kamčo já jen napsala co je v ofi coursingovém řádu, jak by to teda mělo být a fungovat. Není to z mé hlavy!
Osobní profil Renča a Chita | 03.04.2011 12:06
Aha, tak to nejspíš bude jedno místo v neděli volné , já si to prostě ani nevyzkouším . Sice mi čuba ještě nehárá, ale bude každým dnem
Osobní profil Millu | 03.04.2011 12:06
I když, vlastně když pátrám v paměti, tak už na tréninku háravka byla a pejsci co chtěli lovit, tak střapeček lovili, ale pravidla nám říkají prostě něco jiného!
Osobní profil pumi | 03.04.2011 12:05
škoda :-( když už na agility běháme dokupy, tak proč ne i tady? pokud pes o to jeví zájem, tak by na háravku reagovat neměl
Osobní profil Millu | 03.04.2011 12:04
Byl zde dotaz, zda můžou háravé fenky běhat byť jen tréninkově coursing. Tak tady je odpověď... Je striktní zákaz přítomnosti či samotná účast háravé fenky na oficiálních akcích ať už jsou závodní, tréningové nebo licenční.
My sice oficielní akce nejsme, ale také by se to teda asi mělo dodržovat.
Osobní profil MartiniBB | 03.04.2011 9:52
už jsem tam , díky
Osobní profil Millu | 03.04.2011 9:50
MartiniBB: Jestli chceš přijít na trénink 9.4. tak si naklikni ano,příjdu. A můžete si to hnedka vyzkoušet a uvidíte jak vám to půjde.
Osobní profil MartiniBB | 03.04.2011 9:44
Zdravím, jsem zde nová, takže bych se ráda přišla podívat s pejskem jak se nám to bude líbit, respektive co a jak
Osobní profil Marek+2KK | 02.04.2011 18:40
místo mě přijde mamina + 2 až 3 kolie
Osobní profil kamcatka.dc | 28.03.2011 22:03
Ebinka + jeden nováček
Osobní profil Renča a Chita | 28.03.2011 19:43
opět závody na střelnici . soboty u mě nehrozí, bohužel.
Osobní profil pumi | 28.03.2011 18:53
jsem v Ostravě

Kategorie: ostatní

Návštěv: 62462
Dnes: 0
Online: 1

Kalendář akcí

« 04 / 2011 »
Po Út St Čt So Ne
    1 23
45678 910
111213141516 17
181920212223 24
252627282930 
Nejbližší akce

Anketa

Využili byste možnosti, zakoupit si permanentku s bonusovým během?

  Určitě ano
20 (87,0%)

  Spíše ano
2 (8,7%)

  Spíše ne
1 (4,3%)

  Určitě ne
0 (0,0%)

  Nevím
0 (0,0%)



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Astratex.cz - Svůdné spodní prádlo nejen pro vášnivé večery